گروه چمن سرا
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

چرا باید چمن مصنوعی استفاده شده را انتخاب کنیم و آیا ارزشش را دارد؟

چمن مصنوعی که از قبل استفاده شده است درست مانند چمن مصنوعی جدید است، تنها با این تفاوت که برای استفاده بیشتر مورد بازیافت قرار گرفته است. این امر نه تنها موجب جلوگیری از به وجود آمدن زباله های غیر ضروری در محیط زیست می شود، بلکه هم چنین در هزینه های شما بسیار صرفه جویی می نماید، زیرا قیمت کمتری نسبت به انواع چمن مصنوعی جدید و نو دارد.

اگر به دنبال گزینه ارزان تری برای ایجاد فضای سبز و چشم اندازهای زیبای خود می باشید (حال فرقی ندارد که صاحبخانه باشید، یک مدیر تجاری و یا مدیر یک باشگاه ورزشی و هر چیزی دیگر)، می توانید از چمن مصنوعی دست دوم در کنار مسائل اقتصادی، مزیت های بیشتری را به دست بیاورید و هم چنین ارزش زمین و ملک تان را افزایش دهید.

قیمت به صرفه ای دارد

چمن مصنوعی جدید می تواند برای افرادی که مساحت زمین و یا حیاط شان وسیع و گسترده است و یا می خواهند بخش قابل توجه ای را با این محصول کاربردی و زیبا بپوشانند، بسیار هزینه بردار باشد.

از این رو گروه چمن سرا برای جلب رضایت این مشتریان و تامین نیازهای شان، اقدام به ارائه چمن مصنوعی بازیافت شده نموده است. شما می توانید از این محصولات دست دوم نیز همانند چمن مصنوعی نو و تازه استفاده کنید .

 

موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود

زمانی که چمن طبیعی را با چمن مصنوعی دست دوم خود جایگزین کردید، می توانید تمام سیستم آبیاری و آبپاشی خود را جمع کنید.

این امر هم هزینه های شما صرفه جویی کرده و هم موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود.

 

کیفیت بالا

بسته به این که چمن مصنوعی مورد نظر در مکان قبلی به چه مدت مورد استفاده قرار گرفته است، کیفیت آن هم چنان می تواند به اندازه ای باشد تا بتوان سال های پیش رو نیز از آن استفاده نمود.

کیفیت چمن مصنوعی نیز به این موضوع بستگی دارد که هنگام برداشتن آن چقدر دقت به خرج داده شده است.

 

آیا می توانیم از چمن مصنوعی استفاده شده به روش های مختلفی استفاده کنیم؟

البته که امکان دارد. مسیرهای پیاده رو و یا بین موزاییک و سنگ فرش ها و سایر مکان هایی که نیازمند بخش کوچکی از چمن مصنوعی می باشد، بهترین شرایط را برای استفاده از چمن دست دوم فراهم می کنند. هم چنین به این ترتیب چمن مصنوعی استفاده شده نیز بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر از چمن مصنوعی نو می باشد.

 

 

نتیجه گیری

چمن مصنوعی دست دوممزیت هایی دارد که چمن طبیعی به هیچ وجه نمی تواند داشته باشد.

چه شما یک صاحب خانه باشید که می خواهید هزینه های ماهانه خود را کاهش دهید و یا به دنبال یک روش بهتر برای نگهداری و حفظ زمین سبز ورزشی خود هستید و یا هر چیز دیگر، چمن مصنوعی بازیافت شده یا دست دوم می تواند نیاز به چمن طبیعی را به طور کل حذف کرده و گزینه بسیار مناسبی به نظر برسد.

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۴:۲۷ ] [ امیر حسین فکور رحیمی ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب